Thursday, April 11, 2013

Hari yg sangat Memenatkan ! :/




Assalammualaikum ,


Sejak saya masuk study balik ni , bru saya rasa kepenatannya teramat sangat . condition penyakit saya pun kurang stabil :(  Ya ALLAH , tolong berikan aku kekuatan utk lalui semua ni . Berikankan kesihatan terhadap diriku . Aamiinn ya rabal a'lamin .

 Alhamdulillah syukur sejak 4hari saya msukk ke college , saya dpt laluinya sendiri . bru saya dpt rasa kesusahan hidup tanpa bantuan ibu bapa .

tapi belajar hidup berdikari , susah . tp kita kena berusaha . smpai bila kita nak bergantung pada ibu bapa kn?  kalau anda semua boleh buad , takan saya tak boleh buad pulak kn ? hihi . 

Hidup as students , memang memenatkan . timetable yg pack . semua kena ikut masa . pergi class ptg , balik pun pukul 6 , kena jalan kaki lagi , memang penat . too  bila da smpai jer rumah , belum sempat ape-2 lagi , terus pengsan . memang penat . rupa saya pun jd mcm kt gbr diatas too . hihi comelkn kucing too :p

betul jugak ckp si dhia too kt saya slama ni . memang ptutla dhia balik jer class , tydo trus . kesiannya .

tp 1 jer masalah skrg, tempat blajar kita jauh dr tempat tinggal yg college bg . kekadang too , saya jalan kaki smpai ke college . kalau macam ni lahh setiap hari , memang pengsan lahh . huhu . tapela . nnti saya nak cuba jmpe miss jenny too , nak minta tuka hostel yg dkt sikit dr college . klau lama-2 mcm ni , sakit la .  
harap-2 permohonan too diterima .












 

Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)