Friday, April 12, 2013





Assalammualaikum ,


Alhamdulillah syukur da sebulan hubungan kita kn awk . saya harap ia akan kekal sehingga diijab kabul dan sehingga akhir hayat . In Shaa ALLAH .. rasanya sekejap sangat sebulan berlalu . sudah bermacam-2 kita lalui bersama . walaupun dlm sebulan ni 9kali kita bergduh , mcm cat dog , kita cpt berbaik . selain itu , bermacam-2 jugak masalah yg dtg , kita laluinya bersama kan biy ? terima kasih ye :)

12 March 1213 , awk yg melamar saya jd bakal isteri awk suatu hari nnti . In Shaa ALLAH . tunggu keizinan dr yg Maha Esa . harap ALLAH satukan kita bersama nnti .


Dear Muhamad Edry Bin Saifullah

Jujur dari hati saya , saya sayangkan awk sepenuh hati saya biy . terima kasih sebab terima saya ape adenya saya , dengan tidak sesepurnanya saya seperti org lain . 
terima kasih sebab selalu ada dgn saya ketika saya perlukan :)
terima kasih atas nasihat yg selalu awk membebel dkt saya too , dan saya akan jadi kuat utk melawat penyakit saya :)
terima kasih selalu caring dan selalu ambil berat tentang saya :)
terima kasih kerana awk tidak pernah rasa muak melayan karenah saya yg agak melampau ni kekadang :)
terima kasih atas masa , kasih sayang yg awk berikan utk saya walaupun jarak memisahkan kita berjauhan :)
terima kasih atas selama ini . saya sangat hargainya

Saya harap awk jgn tinggalkan saya ye , saya tanak kehilangan awk Biy :')
coz i really Love you   Muhamad Edry Bin Saifullah
 Happy Annivesary my DEAR 



 
























Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)