Tuesday, April 9, 2013


Assalammualaikum ,

 harini macam-2 sangat berlaku kn ? awk update status pun , bukan-2 . hhm tak suka sebenarnya saya tngok awk mcm ni . awk buad jiwa saya terganggu harini . 

Awk , semalam kita okay kan awk . takde gaduh-2 . happy jer . mesra jer kita . walaupun kita jauh , saya rasa sentiasa dekat jer dgn awk . 

tp kenapa harini banyak masalah datang ? 

too lahh  btula org dulu-2 kata ," kita jangan nak happy-2 sangat , nnti akan ade masalah mendatang ". tngok harini , mcm-2 pulak masalah datang .

Awk , kenapa awk selalu taknak Honest dgn saya ? kenapa ? awk skrg banyak nak berahsia dgn saya . dulu time mula-2 awk janji akan Jujur dgn saya  . tp kenapa skrg da mcm lain . ape-2 saya tanya , awk mcm tanak bg thu . awk ashit-2 cakap: "takde ape-2 lah" . itu jer ashit awk ckp . hmm

then harini , kenapa ExGirlfriend awk to nak cari awk balik ? nasib awk nak cerita sebenarnya ape yg terjd kt awk . takde saya fkr bukan-2 .

Awk , saya sayang awk . saya cuma nak awk Allways Being Honest with Me :) just thats ! Hope awk phm dan mengerti hati perasaan saya .
 

Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)