Sunday, May 15, 2011

kes kena ambil DARAH !

assalammualaikum dan salam sejahtera ,
kepada pembaca bloggy Fyra ! :)

Pada mulanya , saya mahu menceritakan apa yg terjadi pada hari ini meyh . Malam tadi , pada pukul 9 mlm saya start berpuasa sampai esok pagi . mesri anda semua rasa pelik kan PUASA sebegitu ? huhu . 
apee kess saya PUASA begitu macam ?  sebenarnya saya cuma mengikut cakap dan nasihat doktor .
Doktor yg menyuruh saya berPUASA sebegitu kerana , hari ini saya perlu menjalani pengambilan DARAH . 
so hari ini , saya pergi lorr jumpa doktor dengan perasaan yg bercelaru .. huhu . sebenarnya , saya ingin lari je dr situ sebab saya takut dengan namanya JARUM . . hehe ! penakutkan  saya ni ? haha . so what ? who care .. haha . saya punya pasal la .. up to you all lorr nak kata saya ni ape .
time at bilik doktor too , saya memang rasa TAKUT ! lagi lagi lorr doktor too , dah menunjuk dan mengeluarkan JARUM yg begitu tajam .. haha ! time doktor itu mencocok tangan saya dengan jarum . kamu semua nak tau bagaimana perasaan saya time too ? ouchh ! Sakit yg teramat sangats ! aduii !
thats lorr first and last saya akan ambil darah .. haha .
Seudah selesai mengambil DARAH , doktor kata keputusannya akan keluar 3 hari . so hari khamis niy saya kena berDATE lagi dengan doktor itu .. HAHA ! ehy ? DATE ? oipp ! salahsalah ! bukan date ye kawankawan . tapi still ade apoiments dengan doktor itu lagi .. Ngee ~ xD
so hari khamis niyy results penyakit saya keluar . huhu . tak sabar nak menunggu ape results nya .
Harap harap lorr , tak adee apa apa . Harap sangat results too okay .

Ya Allah , berikanlah saya kekuatan untuk menghadapi semua ini dan tolonglah sembuhkan penyakitku ini .
Amin amin amin !

Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)