Sunday, May 15, 2011

14 MAY 2011 ...

mula-mula ,
saya pergi ke tuision Kasturi ..

after tuision , 
macam biasa lorr , saya menunggu kekasih hatiku menjemputku balik .. ngee ~ xD
my hubby iloveyouallways !
thanks for allways be besides of me ! :D
i really menghargainya sangatsangats ! huhu .

selepas itu ,
pada mulanya biyy saya mengajak saya pergi jalanjalan .
so , saya just mengikutnya aje .
so kita pergi lorr menaiki bas u7 . hehe .
kami berdua terus menuju ke TIMESQUARE .

setelah sampai di sana ,
kami menunggu kedatangan kawankawan hubby saya aitu Aiydil and Gurlfiee nya Mira ,
and An the gengs . haha !
saat saat menunggu diaoran semua agak lama !
and bikin saya PANASS ! =="

nasib baik hubby i pandai memujuk saya .
beliau pun mengajak lorr saya menenguk wayang . yahoo !
bertapa HAPPY nya diriku saat itu .

korang nak tahu tak cerita apee yg kami tengok ?
kitaorang tngok cerita , " KONSI ( lu langsi lu mati ) "


apakah comments yg saya boleh bagi tentang cerita ini ?
hehe .. meyh saya jawab yee .
cerita ini sangats BAGUSS !
tetapi tidak lorr sesuailah untuk budakbudak .
becoz why , cerita niyy ade unsur unsur keganasan .
haha . and macammacam lagi lorr ..
nak tahu cerita lebih lanjut , 
pergilah beli tiket wayang dan anda bolweh menontonnya sendiri ! :D


Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)