Monday, May 9, 2011

Arhh ! Kenapa dgn PENYAKIT ku ini ?! -,-"

Aku SAKITSAKIT lagi !
Kenapa dengan aku niy ?!
Adee apee dgn penyakit ku yg sedang hadapi ini !

Kaky ku sakit da 2minggu , lansung tak penah nak baik .
Aku da gunakan beberapa cara tapi tak berkesan . Kenapa ?

Mama ku da urut kaki ku banyak kali , tapi tidak brkesan . Aku sangat pelik memikirkan kakiku.

Akhirnya, aku membuad keputusan pergi hospital dgn mama tersayangs .

Doktor pun tidak tahu jugak apee penyakit aku skrg .
Doktor mengatakan aku mungkin menghadapi penyakit TAIROOD (wlaupun aku tatau apee penyakit itu sebenarnya) , SAKIT SENDI TULANG , ataupun burpunca dr BUAH PINGANG aku ini .
Hmm ! Aku betul2 risau memikirkan perkara ini .
Pada malam sabtu ni , doktor menyuruh saya berpuasa start pukul 9mlm smpai pagi esok .
Doktor kata , sebab ahadnya itu , doktor ingin mengambil sample darah saya untuk mengetahui apee penyakit saya sebenarnya .

Ya ALLAH , yg Tuhan kami .
Aku berdoa dan bermohon kepadamu , agar sihatkanlah penyakit aku ini cepatcepat . Aku sudah tidak larat menghadapinya lagi . Amin .
Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)