Sunday, May 15, 2011

Mood : makanmakanmakan ! :D

Assalammualaikum ,
Hello kepada semua pembaca bloggy Fyra ! :D

Firstly , korang nak tahu apee yg dimaksudkan diatas ? (makanmakanmakan ?) Ngee ~xD

Mai mai mai , please come here .
I will tell the story . .

The story begin here ,
Malam tadi , ayah saya bercadang untuk makanmakan di luar .
I mean , have family dinner at outside . . Hehe . . Speaking plak .

So kitaorg 1family pun follow aje lorr cakap ayah i too . . Perjalanannya agak jauh . .
Saya Duduk dalam kereta , bagai merasakan sudah 1jam berlalu . Haha ! Lamakan ? Haha . Becozz saya sudah tak tahu apee yg terjadi , disebabkan saya sedang bermimpi mimpi indah di dalam kereta . . HAHA ! xD

Setelah sampai ditempat yg ingin dituju iaitu Kajang , saya pun bangunla . . Hehe .
Sangat jauh perjalanan saya dan family dari Kuala Lumpur sampai ke Kajang untuk cari makanan . Haha ! Itu semua tak jadi masalah meyh ! sekali sekala, jalan jalan jauh niy tapekan ? Hehe .

Di Kajang , family saya bercadang untuk makan Satey . Satey ? Mesti sedap la ! Haha ! So kitaorang semua menujulah di Satey Haji Samuri , Kajang .
Memang BEST sangatsangats ! :D
Ayah saya odder 150 satey ayam . Huh ? What ? Agak banyak sangats kan ? Huhu . . Siapa yg boleyy habiskan semua itu ? Haha! Tapi tak apee . Tak usah risaulah . . Hehe . Family saya ramai lorr yunk oi . . Dalam lebih kurang 13 orang . Hehe . So insyaallah boleh habis kut . .

Cerita tentang saya pulak , saya start lorr memakan satey . Saya memakan 11 batang satey sahaja. Haha . . Banyak jugak lorr saya makan kan ? Hehe . Nak lagi kah ? Ehy ? Sudah sudah lorr too . Perut pun sudah keyang . . Haha :p

bersambung . . .
Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)