Sunday, December 15, 2013

Hello , im back .

Assalamualaikum semua 

Setelah sekian lama saya tak mengupdate blog saya, finally harini saya update jugak.

Kalau korang nak tahu, saya sekarang sudah menamatkan sem 2 . alhamdulillah semua berjalan lancar . yeahh!
sekarang bermulalah saya cuti sem yg tak seberapa ni . haha 

Cuti sem ni macam biasa la rutin saya makan tidur makan tidur jika tidak keluar rumah . haha . saya bercadang nak cari keje utk tambah duit pocket harian saya , cuma sekarang tnggu org tempat kerja too call diterima masuk ke tak . haihh :/ 
# harap-2 lah salah satu tempat kerja too , ada call suruh masuk kerja :)
 
Lepas ni bulan 1 saya dah masuk sem bru iaitu sem 3 .  Harap harap semua akan berjalan dengan lancar.
saya berharap juga , results sem 2 yg akan keluar nanti semuanya okay . dapat 2 or 3 pointer keatas pun sudah memadahi kut . lagi pun saya bukannya pandai sangat macam org lain kn .. hihi 
 

lihat muka saya Happy itu ,


bak kata ed  , Sepet . Haha . So what ?

Cepatlah habis diploma. Hmmmmm. Tak sabar rasanya.Lepas ni taktahu nak sambung degree terus or nak kerja dulu. Kalau sambung degree, taknak sambung jauh-jauh .

Emmm okay lah. Im now out of words. Tktahu nak cakap apa lagi.
hihi okay la assalammualaikum semua :)





 

Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)