Tuesday, December 17, 2013

7 Dec until 11 Dec

Hello assalammualaikum ,

biasalah tarikh tersebut saya berangkat dr KL - JB utk luangkan masa dgn Muhammad Edry tersayang .
Pada Hari sabtu 7december 2013 pukul 10.30 pg , dari Terminal bandar tasik selatan saya berangkat sorang-2 pergi ke JB . 

Setiba saya smpai Jb dlm pkul 3 mcm to . mcm biasa la tnggu dia kt uda too lama . haihh kata kejap , tp kejap dye too boleh buad org ilang sbar . pastu dye datang . bila nampak muka dia , terus tak jadi nak marah .  nasib baik la .. senyuman dia manis . Haha .terubat jugak rindu dgn dia .

Hampir seminggu saya habiskan masa dgn awk biy . Saya happy bersama awk .
 Awk layan je karenah saya semua . Awk bawak saya jalan selama 5hari to .  terima kasih dear :)


Maaf gbr ni kecik . suka tngok gbr ni . gbr ni kita ambil dekat pantai Danga Bay .
thanks biy bawa syg pergi situ . tempat situ cantik sgt . tak macam KL . tenang je .


Second pada suatu malam , biy jemput bibiy skali teman syg gi mkn . 
hihi terubat rindu sgt kt Nabila Mohsin ni . dia dah mcm akak kita kt JB ni .
dia dgn Edry la yg pernah jaga saya sewaktu tersedar diri 3hari kt hospital JB :')

Lastly,
Rasa macam kejap je masa berlalu , tapi sebenarnya saya dah lama berada bersama awk .
Disaat terakhir sebelum kita berpisah ,awk hantar saya kt Larkin . saya sedih nak tinggalkan awk .
Nak berjauhan dgn awk lg . tapi nak buad mcm mne kn . tapela . ade masa lg, kita jumpa lg .

Bye JOHOR BAHRU and Hello back KUALA LUMPUR :')



Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)