Wednesday, July 6, 2011

Mohd Aizad Akram a.k.a Eyzad ! ♥


siapakah muka yg bertutup muka inikah ?  HAHA !  
firstly , saya intro about dye niy . . ^^
nama dye Mohd Aizad Akram bin Abdul Manan :D
nama dekat FACEBOOK dye adalah Eyzad !
age dia 16teen . *muda setahun dari saya kan ? HAHA ! 
stay ? Opss ! lupa plak ! xD
HEHE . dye niy CARING , suka buad saya tersenyum ! :D
dye selalu mengambil berat tentang saya .
nak kata dye niy HANDSOME + CUTE , boleyy arhh . . tapi an , saya memang suka tngok muka dye yg sweet too . .huhu !

firstly kenal dye , dari FACEBOOK .
dye yg start bertegur dgn saya dekat im . and da chat semua . .
tiba tiba awk mintak saya jadi akak awk . .
so saya okay jerk . .
sebenarnya kan , saya memang suka awk . .
tatau lahh kenapa perasaan itu timbul tibe tibe dekat dye niy . .
tapi bile saya dapat tahu dye niy da adee GURLFIEE , so malaslahh nak kacau kepunyaan org niy .
jadi jerk lahh akak dye niyy . .haha .

ehy ? btw , haritu dye niyy gaduh dgn Gurlfiee dye untill breakoff . .
tak silap saya nme gurlfiee dye adalah mimie .
mimie : " y tnggalkan kan adek eyzad ? kecian akak tngok dye tahu ! tak baik tau buad dye sampai begitu sekali . dye sentiasa saya mimie tahu tak ? "
hmm . . lupakan lahh sebentar pasal niyy okay . .

on 6 Julai 2011 hari Selasa pukul 10malam ,
iaitu semalam . .
hehe . . nak tahu kenapa ?
hari yg special bagi saya . .
becoz saya sendiri terkejut . .
becoz adek eyzad saya , tibe2 luahkan perasaan kat saya . .
dye ashit text saya . .
dye ashit ckp , " adek nak akak boley ? "
adek oh adek . .
akak memang ta paham meyh apee yg adek cakapkan niy . . hee .

at lastnya , adek pun jujur dgn akak . .
wah ! why tak jujur awal awal sayangs ?
adek nak akak jadi Gurlfiee adek kan ?
OMGOSH ! ya ALLAH !
betul ke semua niy ?
ataupun saya niyy bermimpi . .
*cubit pehe kanan dan kiri .
ouchhx ! sakit meyh ! hehe .
saya rasa GEMBIRA sangat meyh ! :D

pada mulanya ,
saya rasa sangat ragu untuk terima kenyataan semua niy . .
coz saya takut dipermainkan lagi . .
selain itu , awk  too dala muda dari saya . .
saya rasa mcm tak layak nak jady Gurlfiee awk .
*sorry sangatt sangatt cakap mcm niyy . .


eyzad .
sebelum saya terima awk jadi Boy saya ,
saya adee bagi syarat kat awk kan ?
masih egad lagi kan syarat too ?
soo pegang JANJI KITA too elok elok okay !
tamo curang curang !
saya sayangs awk sangat sangat aww aww !
saya harap awk boley terima saya seadanya .
hope kita boley kekal .
AMIN ..


ILOVEYOUSOMUCHX Biyy ! >♥<

Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)