Thursday, July 7, 2011

HARI PELANGGAN !

today school saya mengadakan Hari Pelanggan .
maksud lainnya kan kan kan ?
hehe . . Report Card Day ! ^^


ya ALLAH !
takut + gementar meyh . .
pada pukul 8pagi start . .

ayah saya datang dalam pukul 9 .30 pagi . .
wow ! memang terKEJUT makk ! O,o "}
HAHA ! 

time ayah sayang sampai jerk di class 5 Bumi , iaitu class saya .
saya pula rasa Takut ! xD
haha! y Takut ?
coz saya takut ayah saya bising like * mama saya :D
hehe . .
tapi ayah saya still rilex . .
saya tahu ayah saya bukan mcm mama saya . .
time ayah saya sampai too ,
ayah saya kena tggu turn . .
ikut numbe giliran dehh ..hehe .

time turn ayah saya sudah sampai meyh . .
lalu ayah saya duduk lahh disebelah saya dpn table ckgu Zawani .
huhu . .
nak tau apee jady lepas too ?
ouchhx panjang betul ceritanya . .
sampai setengah jam berlalu time cikgu dgn ayah saya bercakap . .
bapak lamaaa kan kan kan ?!!!
hehe :D
*nta apela mereka berborak pasal saya niyy . .
huhu . .

tapi syukur alhamdullillah lahh ,
sebabnya ayah dgn mama saya tak mawa mawa saya setelah saya follow ayah saya pulang ke rumah !
aceh aceh ! suka plak ye ? :D
hehe . .

thanks aww Ayah and Mama tersayangs kerana tidak memekak ditelinga saya !:D
hehe . . walaupun keputusan saya banyak menurun , 
saya akan berlajar bersungguh sungguh . .
tolong doakan ye . .
Amin .


Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)