Wednesday, June 15, 2011

you are my Special ! ^^







iloveyousomuchx darl . ! ♥
sweet tak pic niyy ? HAHA !
biyy , dengar sini yee  . .
all my friends said we sepadan and bak kata i , " PERFECT TWO " . .
 that right ?
our caleringtone !
Ngee ~ ^^

you lahh lelaki yg Terbaik ! 
*rasa rasanya lahh ! ^^
you , suka sangats bagi soalan soalan pelik kat i kan  ?
kenapa ? 
sampai i sendiri pun , tak tahu nak jawab apee . .
you Tak Percaya i kerr ?
Honestly lahh !
i really Suka you !
sayangs you sangats !
i need you always 24hours boleyy tak ?
HAHA ! gedikk plak .
jangan tinggalkan i tau !
ingat our promise okay !
apee yg i cakap niyy i serius lahh sayangs . .
pleasess trust me . .
you only in my heart !

you ,
jgn lahh stress stress tau !
i taknak you Sakit !
you too Jauh dr i . .
susahlahh if i nak takecare of you ,
if you Sakit . .

sayangs ,
you kne Makan selalu tau !
ingat Pesan i niyy !
jangan lahh ashit makan "roti dgn air milo jerk " !
tak elok tahu , ashit makan macam too jerk . .
i selalu fikirkan kesihatan you okay . .
i really tanak terjadi ape ape buruk terhadap kesayangan i !
jaga lahh kesihatan you baik baik keyhh !

biyy ,
imissyousodamnmuchx sayangs !
bila awk niyy nak balik dr Penang too ?
balik lahh cepat cepat !
saya rindu awk sangat !
nanti bila awk  balik sini , 
saya nak Pelukkan awk aww ? HAHA !
i need your HUG my huby ?
you boleyy lahh temankan i selalu disisi kan ?
wah wah wah ! Bestnya ! HAHA !
cepat pulang tau sayangs !

awk awk ?
saya niyy sebenarnya masih ragu dengan awk . .
kenapa awk suka saya pada mulanya ?
kenapa awk katakan Chenta kepada saya ?
saya bukannya Perfect pun !
saya TAK LAWA + Buruk + Ugly + kadang kadang Nerd plak too ! haha !
nak jugak terima saya ker ?
percaya lahh awk , saya Buruk !
saya takut nanti , bila kita face 2 face nanti ,
lepas itu awk Tinggalkan saya ! =,= "
saya taknak benda itu terjadi lagi !
Hati saya da banyak kecewa . .
awk pun tahu kan ?

tolong jangan kecewakan saya okay sayangs ?
and dont leave me !
coz i really need you !
xoxo !
































Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)