Wednesday, June 15, 2011

mood : TIDUR + BEGANG !


da 2 , 3 , 4 , 5 hari  saya mengantuk . .
tapi kenapa bila dekat sekolah , saya mesti tidur ?
kenapa kat rumah saya tak boleyy tidur ?
HAHA ! pelik pelik !

hmm . . nevermind all thats !
the importands that what i want too tell you . .
is all abouts my exbf  !

i really HATE you Azlan !
tolong belah lahh dari hidup aku !
kenapa kau muncul kembali ,
setelah aku Tidak memerlukan kau ?
aku da ade Ezroy !
dia lagi Baguss dr kau yg suka nak merogol org !
oppss ! in public !
aku memang sengaja nak malukan kau disini !
aku memang sakit hati dengan apee yg kau da buad selama ni !
TIADA MAAF buatmu !
Peragai kau sebiji macam Setan !

btw , plss lahh weyh !
kau jangan jaga tepi kain org arhh !
jaga tepi kain sendiri tak bolehh ker huh ?!
kau jangan plak nak mengacau hubungan baru aku bina dgn Ezroy !
aku really sayang dia sekarang !
aku da tak penah kacau hubungan kau !
so jangan nak menyebuk hubungan aku dgn huby aku !

Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)