Thursday, June 2, 2011

imissyousomuch awkk ! ! ♥


kerana ego saya , saya menyesal sangat !
Saya ade buad video khas untuk awk . .
tapi awk da tak ade dalam hidup saya . .
Harap awk tngok lorr video itu okay . .

Niy kisah kita berdua .
awk ingat lagi tak ?
saya layan awk dengan baik sangat !
awk pun layan saya baik dan penuh dengan kasihsayang yg telah awk berikan kepada saya !
mesranya kita masa too kan ?
saya da buad awk jatuh hati pada saya .
dan awk terlalu sayangskan saya !
Saya pun Terlalu Sayangskan Awk !

Tapi saya terlalu KHILAFNYA saya!
Saya abaikan awk !
saya tahu saya Ego !
saya buta melihat ketulusan hati awk terhadap saya !
saya lukai prasaan awk !
saya banyak sangat tipu awk .
saya sibuk layan org lain .
Sehinggakan awk menangis kerana saya . . 

Saya tidak pedulikan awk . .
saya slalu buad salah .
bile awk Control saya , saya mawa mawa awk . .
saya tak suka awk control saya . .
Bile awk marah saya , saya salahkan awk balik !
i am so sorry awkk !
saya tahu saya suka buad tak endah je at awk .
saya tahu time too , awk perlukan saya .
saya tahu awk banyak terluka disebabkan saya !

Awk !
terbanyak sangat awk berkorban untuk saya !
(tapi saya BODO ! memang saya BODO ! sebab saya tak menghargai awk selama awk disisi !)
tapi saya amat menyesali perbuatan tersebut !
btw , awk rela sedih and bersusah asalkan awk nak saya bahagia !
butanya hati saya sebab tak menghargai awk !

Tapi suatu masa too saya amat merindui awk !
mcm sekarang ni !
Kosong sgt idup saya tnpa awk !
Selalunya setiap pagi dan mlm , 
awk mcg saya !
saya RINDU mcg awk !
(gud morning cyg , gudnite cyg , sayang syg sgt sgt ! )
tapi skrg da tak ade mcg awk !
tiba tiba awk call saya .
time too , memang saya tak ade mud , coz saya adee problem .

Dengan secara tiba tiba awk minta maaf  pada saya .
awk cakap awk da tak dapat kembali bersama saya lagi ! 
*mood saya memang sangat sedih time too ! :(

Awk kata awk da ade orang lain yg selalu ambilberat pasal awk . .
awk ckp awk da jumpa org lain , masa saya abaikan awk . .
saya bukan berniat pun nak abaikan awk . .
time awk pergi at Pahang ,
saya bukannya tanak contact awk ,
tapi saya tanak ganggu awk semasa di hospital tersebut .
saya nak awk sihat sepenuhnya !
tapi kini ,
BETAPA HANCURNYA HATI SAYA DGN SEMUA PENJELASAN AWK !

Sejak dari itu ,
saya tak dapat terima kenyataan awk da jadi milik org lain . 

Awk ! !
KEMBALILAH ! !
Saya nak cakap at awk yg saya menyesal sangat sebab sia siakan awk !
(maby ni balasan untuk saya kerana terlalu ego ! )

SAYA MINTA MAAF SANGAT SANGAT AT AWK !
SAYA PERLUKAN AWK KEMBALI !
TOLONG LAHH !



iloveyousomuch Azlan !


 ( saat indah waktu kita bersama ! )















 awk ? ?
masih ingat tak pasal baju ni ?
huhu . .
baju ni kita beli sama sama . .
baju saya , senang jee nak cari . .
tapi time nak cari baju untuk awk , tak jumpa plak . .
HAHA ! saya nak baju awk sama colour dengan saya , iatu Purple ! :D
tapela if tak jmpe pun colour yg sama too , janjikan baju kita elmo sama sama !
HUHU ! saya sangat happy sangat bila bersama kamu !

awk ow awk ? ?
awk nak tahu tak , time awk pakai baju elmo too , nampak smartss sangats meyh !
bertambah saya sayangs sgt at awk ! 1

awk ?
dengar apee yg saya nak katakan ni !
saya MEMANG MERINDUI AWK AZLAN !
Saya menyesal sangat melepaskan awk pergi ! 
I REALLY NEED YOU ! :(



Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)