Friday, June 10, 2011

4 / 6 / 2011 !

4 / 6 / 2011 ?
nak tahu tarikh apee ?
ianya berlaku semalam . .
Best sangat sangat semalam !

pada mulanya ,
awk mencabar saya datang ke rumah awk kan ?
So saya memang suka sangat terima cabaran awk  too !

pada pukul 8.35 pagi semalam ,
saya bgun dr tidur . .
then mandi mandi . .
lepas mandi too , saya pun terus siap siap untuk berjumpa  dengan awk .

dalam pukul 11 pagi ,
saya kol awk . .
tapi ( fara fauzana awkk too yg jawab kol . . ) HAHA !
Jeles jugak tahu sebab fara fauzana tak kasi saya bercakap dgn awk . .
saya pula , mengambil keputusan untuk menelefon bakal ayah mertua saya . . NGEE ~

perkataan mula mula saya cakap,
" hello assalammualaikum pakcik . . lan adee tak ? "
(alahai sopannya saya ketika itu ) =,="
OFCOZZ lorhh sopan meyh ! HAHA !
saya kan tengah bercakap dengan bakal ayah mertua saya . .
mestilah berbudi bahasa . . hehe !

then , ayah awk pun berkata , 
"walaikumsalam, lan ade je kat sini . . jap yee pakcik panggilkan dia . "
huhu . .

yess yess !
akhirnya , dapat jugak saya mendengar suara dan bercakap dgn awk ! :D
Saya cuma ingin mengatakan , saya OnTheWay pergi rumah awk . .
(bertapa gembiranya saya masa itu )

awk ow awk ?
nak tahu tak ?
bertapa susahnya saya pergi rumah awk too yg jauh di Cheras too .
tapi saya tetap terima cabaran yg anda berikan kepada saya !
saya pergi seorang diri jee !
ni semua sebab saya memang sayang awk !
saya nak jugak berkorban untuk awk !
ashit ashit awk jee kan , berkorban untuk saya kan ? 
so saya kena jugak lorr berkorban untuk awk . .

Semasa saya dalam perjalanan pergi ke rumah awk ,
tiba tiba saya menitiskan air mata . . 
maksudnya , saya Menangis lorr kerana awk !
semasa saya menangis too , semua orang dalam bas too ,
padang padang jee saya !
arhh ! peduli apee saya ? sukahati saya lorr nak menangis dalam bas to kan ?
HAHA ! ^^

sesudah jee saya sampai di rumah awk . .
ayah awk sedang membersihkan halaman rumah  . .
ayah awk terkejut sangat tiba2 saya boleh muncul disitu . .

kemudiannya ,
saya tanya ayah awk , dimanakah awk ?
ayah awk kata , adee at belakang umah . .
lalu saya bergegas mencari awk di belakang . .
sesudah saya  terjumpa awk . .

awk mengungkit semua kesalahan yg telah saya lakukan . .
biarlah awk marah marah dan ungkit ungkit semua itu  . .
suka sangat saya mendengarnya . .
kerana saya tahu , dan saya mengaku itu semua kesalahan saya . .
but i really sorry !

lebih kurang 2 jam jugak lorr awk mengungkit kesemua kesalahan yg saya telah lakukan . .
awk membuatkan saya menangis teruk disebabkan awk !
awk tolong lorr percaya saya .
saya da tak mcm dulu . .
saya sudah Berubah !
saya nak awk !
saya sayangs awk sangats !

awk oh awk ?
awk da tengok kan video yg saya buat khas untuk awk too kan ?
itu semua saya buat memang datangnya dr hati saya !
time awk tengok video too ,
saya tahu awk macam nak menangis . .
sebab apee saya tahu ?
sebab saya tengok dari mata awk . .
mata awk too , berair . .
tapi awk tahan kan ?


awk ?
saya memang sayangs awk sangat sangat !
saya serius lorr awk !
tolong lorr percaya kan saya . .

bytheways ,
time awk da tengok saya menangis too ,
awk cuba untuk memujuk saya kan ?
walaupun luaran awk too , Keras . .
tapi saya tahu yg didalam hati awk too Lembut !
saya memang sayangs awk lorr biyy !


tolong egad jugak yee JANJI awk too !
saya pegang JANJI awk too dengan baik !e
egad 1bulan jee okay !
loveyawwxx !

Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)