Sunday, May 29, 2011

Rambut GUGUR ! =="


Hello kawankawan semua ! :D
nak tahu apee motif gambar diatas  ? 
gambar itu hanyalah gambar contoh .

sebenarnya saya ingin cerita tentang rambut gugur !

Rambut GUGUR ?
kawankawan semua tak tahu ker ?
meyh sini fara story kan pasal masalah keguguran rambut ni !
Keguguran rambut ni , kebanyakkan terjadi kepada Perempuan !
kenapa mesti Perempuan ? huh ? 
itu yg menjadi problemnya kawankawan semua !

Fara sendiri pun kadang kadang tension tentang masalah rambut ni ! grr .
nak tahu sebab apee ? sebab sebabnya , seluruh rumah fara penuh dgn rambut yg sudah gugur banyak !
aduii ! memang peningkan kepala ..
kegugurannya sangat Banyak !
if sikit sikit tak pe lorr jugak kan ?
kalau if macam ni lorr berterusan , Botak jugak lorr rambutku ini . . HAHA !

"Botak ? ? "
ouhhh ! TIDAK TIDAK !
saya tidak mahu Botak !
saya sayangs sangats akan rambut saya ! :D

Kata orang orang , maby disebabkan cuaca . .
maklumlah cuaca sekarang ni , tak menentu keadaannya . .
sekejap Panas sangat then kadang kadang Sejuk plak . .
so , disebabkan diri situ , urat rambut di kepala anda masing masing tidak tahan semua itu .
itu yang menyebabkan rambut itu Gugur .
saya tidak tahu lorr if benda itu semua betul atau tidak . .
tapi ade betulnya jugak .
Ada jugak orang orang yang mengatakan , kita mesti menjaga rambut kita selalu !
Ofcos lorr mesti jaga ! HAHA !
tapi if jaga too , macammacam cara meyh !

bak kata MAMA saya , " kenalah basuh too setiap hari ! "
nak tahu kenapa ?
because , kepala kita terdedah dgn bacteria dan cahaya UV , yang membolehkan rambut kita rosak cepat dan mudah gugur . . 
 ehy ? da macam jadi doctor pakar rambut sudah . . HAHA  !
ape ape pun , basuh lorr rambut anda semua setiap hari . .

Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)