Saturday, May 28, 2011

DEMAM ! :(

assalammualaikum dan salam sejahtera ,
kepada pembaca bloggy Fyra ! :)

Harini saya kurang sihat la kawankawan . Ceritanya start begini sebenarnya , pada mulanya saya pergi tuision . . then time too lorr memang rasa badan tak sihat . .
Saya pkai baju 2lapis pun , tetap terasa sejuk bagaikan dekat " JEPUN time snow ! " HAHA ! 
Kenapa ? tak percaya ke kawankawan ? betul lorr saya cakapkan niyy . . memang sejuk beku sayangs . .
tersa seram seram seluruh badan saya ni meyh .. huhu .

After class tuision english , saya pun bercadang untuk balik umah , because memang da terasa diri niyy tak tahan dgn kesejukkan yg dialami oleh diri saya .

sampai jee dirumah , saya terus terBARING di katil . . HAHA ! tengok too , da pengsan dengan agak lama oww . . nak tahu dr pukul bape ? " dr pukul 5 until pukul 8malam tadi . . HAHA ! too betulbetul tahap penat ow ! Bagunbagun dr tidur saya jee , terus badan saya terasa panas sangat ohh ! then hidung plak buad hal ! hidung plak terSUMBAT ! haiyaa ! benci betul ! susah nak bernafas ! huh ! perlukan oxygen ! =,=" HAHA .
 
 






Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)