Wednesday, June 12, 2013

 

I’m giving you a piece of my heart , To remind you that I’m always here for you , No matter how far apart we may be ..


ASSALAMUALAIKUM :)

Alhamdulillah , bersyukur kepada yg Maha Berkuasa kerana mepertemukan dan memberi peluang utk berjumpa Muhamad Edry Saifullah pada 30 May 2013 , khamis malam :) ....

Awk Ed, awk nak thu tak , dah lama saya tggu saat dan detik ini . Akhirnya dgn izin Nya, akhir kita jumpa .
terima kasih ya ALLAH . Pada malam to , awk jmput sya dkt stesen bas larkin . pada mula-2 nk jmpe awk too hati saya da mula berdebar-debar . mcm-2 perasaan yg ade dlm fikiran . setelah smpai , saya pun call awk . awk mencari saya mcm search google . HAHA  awk dan saya  punya mencari , akhirnya kedua jumpa kt sebelah kedai jual buah .

first time jumpa awk too , atototo comelnya awk senyum biy . kecik rupanya orgnya pakwe saya ni . 
awk yg tolong bawakkan barang-2 saya . terima kasih awk . pastu awk pun bawak saya pergi dkt area larkin too , utk mkn . time too saya mkn sebelah awk . hihi malunya . da la ditemani jugak member awk .
selepas jer mkn , awk dgn member awk pun hantar saya ke rumah bestie saya , Nabila ( bibiy ) kt Perling malam itu . btw thanks bibiy sebab sudi kasi tumpang stay rumah bibiy . so malam to saya pun stay menginap rumah bibiy :)

Keesokkan harinya , lps sembahyg jumaat sepatutnya awk jmput saya . tp kereta kawan awk buad hal . tayar pacit . kesian pulak . bg tanak nyusahkan , terpaksa naik teksi pergi rumah awk . smpai jer rumah awk, awk bayarkan teksi yg saya naik to . then kita lepak rumah awk , tngok tv sama-2 , tngok cartoon sama-2 .
awk mcm budak-2 biy .. hihi pada petangnya pulak , kita pergi pasar malam area kawasan rumah awk .
time dekat pasar malam too , banyak sangat makanan yg tak pernah nampak kt KL . ianya hanya ade di JB jer . lps kita da bli banyak makanan , saya rasa da mcm pergi bazar ramadan jer . Hahah . then kita balik rumah . masa dekat pasar malam tadi to awk ade bli " Nasi Ambeng " entah betul ke tak ejaan dye ni . haha
nasi too seriussly saya tak pernah mkn . wahh . rupanya sedap juga kn ? thanks awk blikan :) lps too , kita makan sama-2 kt rumah awk kn biy .

Pada hari sabtu  pagi-2 awk da keluar belikan sarapan pagi untuk saya . awk belikan nasi lemak untuk saya . terima kasih biy . lepas too kita sarapan . lepas kita sambung tngok tv . awk sambung tngok cartoon awk too cerita ogy and cockroach . saya tengok jer perangai awk too yg kadang-2 macam budak-2 to . comel jer tngok . Dalam pukul 2 ptg awk bawak saya pergi jalan-2 JB . bestnya ! awwesome biy . semasa berjalan-jalan dgn awk , awk sentiasa ukirkan senyuman diwajah saya . kita tngok movie . kita makan mcd .
then kita jln-2  dkt bandar :) saya rasa seronok sangat . thanks biy , bawak saya jalan-2 . 

Pada mlmnya pula , kita pulang ke rumah dengan member awk . then kita layan bola pula kt rumah . time to,
JDT lawan pahang . awk nampak lincah tngok bola time to . macam awk melebih dari dlm tv to . Hahah . ape-2 pun JDT menang kn biy ! yeah ! saya happy untuk awk biy . JDT dapat pergi final  . yahoo ! nanti final , kita pergi sama-2 kt stadium ye biy :) selepas habis tengok bola , awk ajak saya pergi makan dgn member awk to . then kita pergi makan kt restoran to . lalu kita order . awk dgn member awk cuma minum jer . then awk suruh saya makan . saya taktau ape nak order . saya order jer nasi paprik .

time saya makan nasi paprik tersebut , something happen to me . hanya org-2 disitu yg nampak dan awk . saya pengsan tibe-2 dan tidak sedarkan diri kt restoran tersebut . selepas itu , saya tidak tahu ape yg terjadi dekat saya . semasa saya sedar to , saya bangun-2 jer saya tngok saya kt hospital . dengan awk ade dkt situ and nabilah . awk pun ckp ngn saya , saya tak sedarkan diri 2hari . Ya Allah , lamanya saya pengsan . nasib baik awk ade biy . thanks dukung saya bawak saya pergi hospital dan jaga saya . terima kasih banyak-2 . selain itu , semasa saya sedar to saya ade ternampak awk update status kt FB pasal saya . masa saya baca to , saya pun sedih . saya menyusahkan awk pulak kn biy . tiba-2 Allah nak bagi ujian sebegini untuk kita .
maafkan saya ye biy :'(

Awaklah penyelamat saya kita saya jadi begini . terima kasih banyak-2 biy . 



Your mine Hero

  
 



Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)