Wednesday, March 14, 2012

Sayang♥




Hye sayang  
Happy one month anniversary sayang . I can't belive yang kita da sebulan bersamakan awk ,
 bru lagi kn tapi bukan penghalang ?
biy Happy Anniversary Sayang  
_______________________________________________________________________________________
Okay , setiap perhubungan kita mesti tidak terlepas dari pergaduhan , persalahfahaman dan pacar ragam kehidupan . 
Ehy , mcm saya tak pernah bercinta cintun pulak kan  . haishh .

Sejujurnya saya ingin mengatakan , saya risau jika kalau boyfriend saya menipu saya . Benda itu saya dapat tahu .
kalau ada benda yang saya tidak tahu , biarkan dia fikirkan sendiri . cukup lah saya dah rasa couple mcm budak-2 , ashit couple 
break couple break jew . So now on i must be more mature lah kita bukannya semakin kecil but semakin hari semakin dewasa .
Sekarang ni adalah masa utk kehadapan , be positif .
_______________________________________________________________________________________
BabyBoy 
auwwcakk ! :D HAHA . asal lah saya mcm ni tbe-2 , ouh patutlah dah malam suis otak pun dah kurang betul .
Biy betul ke awk suka akan saya , sayang kan saya , dan cinta akan saya ?
Biy, sejujurnya saya , saya rindu akan awk yg dahulu . Maaf saya bukan nak kongkong ataupun nak melarang awk.
Kekadang mesti awk buat benda atau perkara yg saya tak tau di belakang saya kn . 
Saya pernah cakap dgn awk , kalau awk ade problem ape-2 cuba lah story kt saya . tak perlulah nak sorok-2 dr saya,
so bagi thu je ape yg terlintas dalam fikiran awk . Kekadang saya tidak mampu memberikan kasih sayangs saya
macam pasangan-2 lain  , kita kan berjauhan so tak dapat la nak memberi semua itu .
Awk , saya berkawan dengan awk , saya sukakan awk , saya sayangkan awk , saya cintakan awk semua ikhlas dari hati saya.
Saya taknak sakitkan hati awk jadi saya tak kisahlah kalau awk nak buad apa saja awk minat, saya tidak pernah halang
langsung walaupun kita baru sebulan couple tapi cukup untuk saya mengenali awk dan memahami awk .
_________________________________________________________________________________________

Biy , saya betul-2 ikhlas sayangkan awk . Bagaikan awk pernah tulis pada memo awk di atas .
kalau kita ada jodoh suatu hari nanti , bila saya akan jadi bakal isteri awk , InsyaALLAH saya akan makbulkan segala 
permintaan dan kata-2 awk . saya akan hormat kedua-dua parents awk . Saya tidak akan biadap dengan parents awk . 
saya akan anggap parents awk mcm saya sayangkan parents saya . saya akan menjadi isteri yg soleha buad awk . Amin .

akhir kata ,
Jika kita yakin dia akan menjadi milik kita , pasti insyaALLAH ia akan menjadi milik kita untuk selama-lamanya .


                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                       Fyra Lara











  
 


Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)