Tuesday, March 13, 2012

Hello Assalammualaikum :)


hello boy and gurls . korang sehad ? GREATS ! Harini fyra nak story panjang skit . Hope baca k :*



Hidup fyra semakin ceria buat masa sekarang ni . kini timbul balik perasaan , SAYANG , LOVE , CINTA kepada seseorang yg telah mengambil hati fyra dgn baik .

Nama beliau adalah Nizamudin Zupilah <3 . perkenalan kitaorang hanya dalam bbm . korang tahu bbm too ape ? mai sini fyra terang kan sikit . bbm ialah blackberry chat . lebih kurang mcm to .

Sejak dalam perkenalan dgn Dhia , fyra sudah terpikat hati dgn dia . Dhia sorang yg amat penyanyang , suka ambil berat , caring dan selalu nasihatkan fyra . sejak dari itu , fyra sudah sayangkan Dhia . Dhia lahh telah membuka hati fyra untuk menerima lagi sekali namanya Love is Cinta . memang susah kita ungkap tentang perasaan ni , tapi sejak berkenalan dgn Dhia , sikap Dhia terhadap fyra membuatkan hati fyra sayangkan Dhia.

Sayangku ,
terima kasih sebab awk terima saya hadir dalam hidup awk sebagai kekasih awk . saya hargai segala-galanya.
terima kasih sebab selalu berikan saya nasihat dan dorongan utk jadi org yg lebih berguna . insyaAllah amin .
awk lahh satu-2 nya saya sayang awk . 
terima kasih sebab bahagiakan saya , suka buad saya tersenyum , dan terima kasih kerana terima seadanya saya . saya thu saya ade kelemahan . dan semua org didunia ni tidak lah sepurna mana kn . so saya harap sangat awk boleh terima kelemahan saya . 

akhir kata , terima kasih atas semuanya . saya sayang awk Nizamudin Zupilah  . ILOVEYOUsayangs :*




Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)