Wednesday, October 12, 2011

Seconds Trial ( first day ) -,-"

Ah hoyyyy friends. Eh Assalamualaikum kawan :)
pada mulanya , mula2 pagi mcm biasa lahh pergi sekolah . . 
sebenarnya terasa malas sesangat nak pergi , tpy exam punya pasal lahh , saya terpaksa memaksakan diri pergi kt sekolah . . =,="

sesudah je sampai sekolah , mcm biasala perhimpunan , then beratur naik ke class .
time exam paper bahasa malaysia start too , makk aii , susah yunk. . pecah otak menjawabnya . . haha . .
agak lah , 1 hampakk pun cik ta egad  . . so main buat . . harap2 lulus lahh . .
then nak dekat-2 masa terakhir too , saya tydo lahh kejap . .
beberapa kemudian , saya terasa adee org sentuh dahi dan leher saya semasa saya tydo . .
korang thu sape org too ? O,O"
haha . rupe-2 nyerr Pengetua Sekolah saya . . haha . . ya Allah , terkejut meyh ! dari mengantuk tdy , terus segar tngok muke pengetua . .

pengetua sebenarnya risau rupenya tentang penyakit yg sedang saya alami ni . .
pengetua naik class 5bumi , semate2 nak tnye tentang kesihatan saya rupenya ! 
wahh ! terima kasih pengetua , sebab selalu ambil berat tentang saya ! ^^

after thats rehat . .
today , fyra rehat dgn besties-2 fyra . .
suka sgt meyh . . sebab kte org da tak rapat sejak akhir-2 ni . .
semua buat hal masing-2 . .
tp harini , kteorg rehat bersama ! sukanya !
hope akan kekal mcm dlu balik yeah !
loveyou besties ! 

habiss jee rehat , naik lahh class balik . . 
then ready  for jwb exam paper sejarah pulak . .
tapi sebelum too , fyra nak cite pasal fatihin ni . .
semasa kt class , fatihin niy kehaussan . . haha . . kecian glerr tngok dye ni . .
then dia cari air , tapi takde . .
lastly , dia nak air ubt fyra . .
haha . . then dia minum . .
fyra pun terkejut . .
pahal lahh kau minum air ubt aku too ?
tngok da muntah dah kau kan ?
yg kali jgn minum . . nnti yg tak sakit , jd sakit . . heheh . .

then last paper , english meyh . .
fyra rasa english okay jee . . cuma 3 soalan jee fyra tnggal !
sumpah memang tak tahu nak jwb . .
sorry to my english teacher . . 
tp sedih la . . da rugi 3 marks . .
huh ! :'(










Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)