Wednesday, August 24, 2011






Today seriusly tak adee mood ! ashit-2 rasa nak marah semua org ! haishh . . apeela aku niyy =,="
aku pun tak tahu lahh , apee kne dgn aku harini . . mangsa-2 yg kne marah ngn aku tdy ,
first my hubby and anak buah saya . . xD

Dear Dady ,
harini mamy teruk kan kan kan ? ^^ . . mamy ashit marah-2 dady . . huhu . . mamy suka sangat cari gaduh ngn dady and cari kesalahan dady . . banyak sgt mamy cari pasal dgn dady kan ? huhu . .
mamy mintak maap semua pasal harini yeah ? mamy rasa tension lahh arini . . mamy pun tak tau knp dgn mamy harini . . HAHA ! maby sebab ABC kutt . . itu sebab emosi agak tak betul harini . . tapi dady selalu paham mamy kan ? thanks sangat dady coz selalu buad mamy tersenyum walaupun dlm keadaan mamy macam niyy ! sayangs dady sangat-2 ! muahx ! :*



Study study study ! :(

exam trial hari jumaat niyy start . . first paper tasawwur islam . . haishh . . aku risau lahh . . macam rasa tak boleyy nak jawab jerk . .tension lahh mcm niyy . . SPM pun da nak dekat . . fyra takut sangat-2 ! fyra tak tak boleyy main-2 dah . . sekarang kena serius and kena fokus to study . . 
doakan fyra dapat 4 A pun jadi lahh . . Amin . . :)





Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)