Thursday, August 18, 2011

Thanks you MAMA :)

assalammualaikum dan selamat sejahtera kawan-2 :)

Today saya happy sangat-2 ! coz tadi lepas berbuka puasa , mama ajak saya pergi cari baju raya . .
then saya follow jerk mama tadi . . mula-2 kami tngok-2 kat area butik yg berada dekat dengan Sogo too.
semua baju kat situ Cantik belaka ! rambang mata saya tngok . . rasa semua saya nak beli . . hehe xD

then saya pergi lahh adee satu kedai niyy , name kedai too "Butik Anizz" baju kat situ pun semuanya lawa . . then fyra adee minat satu baju kurung moden niyy . . LAWA sesangat-2 . . tapi fyra adee kecewa time too , coz fyra tak minat tgn dyee , berkedut kedut . . then fyra pgy lahh tngok sekitar jln tar too . .
tpy kat situ pulak , fyra ta minat pun . .
then pgy blk kt butik Anizz tady , akhirnya fyra pgy cuba try bju too , agak lahh besar sikit . . tapi tapelah . . bju kurung moden too lawa . . ikut tema fyra tahun niyy iaitu black and white . . tpy bju too, mahal meyh . . lebih kurang 150 ringgit malaysia. . then fyra pgy lahh tnye mama fyra , coz fyra minat bju too . . then mama pun setuju . . then mama belikan . .

Thank You Mama , sebab belikan baju too . . fyra suka sangat-2 ! loveyouallways Mama ! :)
then mama fyra

Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)