Saturday, August 13, 2011

keseorangan + kesepian + kesunyian :'(



awk ow awk . . dimanakah awk sekarang niyy ? saya RINDUU SESANGAT NIYY !
 knp awk tibe-2 senyap harini ? takan pasal tadi too , awk begang + marah + benci saya ?
awk ckp lahh . . apee yg tlah saya lakukan ? takanlah sala mamy lagi . .
mamy cakap benda betul kan kan ?
kalau dady tak thu lgy boleyy kuar or tidak :O
tapela . . is okay . . mamy paham dady . . tapelah takpayala jumpe . 
itu pun , salah ker mamy ckp mcm too ? aduyaii . .

then boleyy pulak awk kata , " ok itu yg mamy nak , ok tapaya jumpe ! "
Heyy ! chill lahh sygs oii . . knp lahh awk niyy cpt naik angin sangat ?
saya cakap macam too , bukan bermaksud tapaya jumpe forever . . 
awk too yg tak paham mksud saya . .

saya SEDIHLAHH awk . .
hampir setiap hari awk suka cari pasal dgn saya . .
hemm ~ sabor jerk lahh . .

TENSION + STRESS glerr babing betul arh . .
kenapa kamu niyy suka buad saya mcm too ?
awk memang suka tngok Penyakit saya dtg kembali . .
awk nak sangat saya mati huh ?! grr . .
kalau ini boleyy bahagiakan awk . .
okay thank you :'(



Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)