Saturday, August 6, 2011

hishh ! ya ALLAH ! Boleh ker aku PERCAYA kau ataupun Tidak ? :(



Hello and askum kepada pembaca entry fyra ! :'(

sorry mood agak sedih hari ini . . haishh ! tak tau lahh nak jdy apee selepas niyy . . 
ya ALLAH , harap-2 takde apee-2 yg akan terjadi lepas niyy . .
fyra sayang menyayangi DADY ! tapi please lahh dady ! sejak kemunculan EXGF dady too , mamy saked hati ! hati mamy terluka ! :'(
 yee mamy tahu , dady cuma kawan jerk ngan dyee . .
(tapi manelah thu , lama-2 too nanti , dady suka + sayang popuan too blk ?) mamy ta sanggup dady !
mamy tak sanggup ia terjadi ! mamy tanak kehilangan dady !

walaupun mamy niyy senyap , tak bermakna mamy tak ambil kisah dgn dady . . kalau dady berfikiran begitu , dady silap okay . . mamy selalu ambil kisah tentang semua niyy . .maby salah mamy jugak lahh , becozz selalu fikir bukan bukan tentang dady . . mamy tanak org lain rampas dady dari mamy !
mamy terlalu sayangskan dady ! plss lahh dady ! mamy tanak dady jatuh ditgn org ! mamy harap hubungan kita akan kekal lama ! Amin ya ALLAH ! :'(

DEAR MOHD NOOR SHAFUAN  ,
sebelum itu mamy mintak maaf sangat-2 terlebih dahulu . .Maby dady belum paham dgn sikap mamy niyy . . mamy yg suka fikir bukan bukan , suka cemburu / jeles apabila dady wall to wall dgn gurl-2 yg lagi LAWA + PERFECT dari mamy. mamy pun tak tahu knp sikap /  peragai mamy macam niy . . 

tapi mamy GERAM + sakit hati dgn apee popuan too tulis . . mamy pun da tak tahu nak percaya pada sapee sekarang niyy . . maapkan mamy , sebab mamy cakap macam niy . . bukannya mamy tak percaya dgn dady , tapi perasaan mamy sekarang berasa curiga dgn semua niyy . . 

mamy selalu tngok wall popuan too , mksud wall post to semua macam utk dady , walaupun dye tade ckp nme org yg dimaksudkan itu . . fara adee bukti sekali yg ingin fara tunjukkan di bawah ini :

( first PHOTO )


(seconds PHOTO )








( third PHOTO )



( huh ?! wait the minute ! DINDA  ? saya tngok semuanya time dady wall to wall dgn popuan niy . then dady adee ckp DINDA kan ? inikah yg awk maksudkan kawan ? hmm . . up too you lahh SB )
btw , pgy semalam selalunya awk call saya selepas sahur kan ? tapi semalam awk langsung tak call saya pun . . tapi itu tak kisah lahh . . jnji awk adee text saya , that enough . . 
tapi yg saya muskil /pelik nyee , adk awk manje tnye saya :

"Pagi semalam adk adee call abg , tapi CALL WAITING . . tapi manje egadkan abg kol fara . so manje tak kisah lahh . . "

apee semua niyy awk ? CALL WAITTING ? awk call  siapa pagi semalam too ? sedangkan awk tak call saya pun . . start dari situ , awk sudah menipu saya . . and saya da tak tahu nak percaya awk or tidak . . kepercayaan saya sudah berkurangan . . 
awk ow awk . .
saya nak awk just jujur dgn dgn saya , awk too call sape pagi semalam too ? kalau awk jujur , saya tak pernah pun nak marah awk . . tak pernah pun . . Malah , bertambah sayangs adelahh . . kalau awk egad saya niyy macam "Queen Control " ? Opss  ! awk da salah anggap okay . . saya cuma ambil berat tentang awk . . becoz saya sayang awk yg teramat !

Okay now pulak pasal second PHOTO diatas :

say : na kau nyanyi lagu yg kau bg kat aku. that should be me♥
pagi tadi kau nyanyi lagu percaya padaku♥ yeahhhhh. sayangg kau tp kau da jd milik orangg kan. tetapp sayang kau.

mood : LIN CUKUP LAA LIN SAYANGG DIE. DIE TA KAN JADI MILIK KAU ! !
okay now what is this awk ? bukan ker lagu yg popuan niyy tuliss , lagu yg awk selalu nyanyikan untuk saya sebelum saya tidur ? apee maksud semua niyy awk ? bukti bukti da mengatakan semuanya benar dr perempuan niyy . . malas nak nak cakap sape budak niyy . . tak penting pun . sebab awk pun da tahu , dia niyy sapee kan ? so malas nak sebut nme budak niyy!
third PHOTO :
siapakah perempuan ini sebenarnya ? saya pun tak tahu siapakah perempuan ini . . then kenapa mesti adee nama my HUBBY di gambar tersebut ? apakah maksud semua niyy ? hmm . . nevermind lahh . . just forget its . .
btw , apee mksud gurl too huh ? kenapa mesti nme DADY , yg dia tulis huh ? ! grr ! weyh budak! plss lahh weyh ! tolong jgn ganggu boyfiee aku ! tolong lupakan dia ! coz sekarang dia milik aku ! AKU AMAT MENYAYANGI BELIAU ! UNDERSTAND ? ! SO STOP DISTURB HIM !

sekarang niyy , if awk bace blog saya ini , saya mintak maap sangat -2 ! saya takde niat pun nak tulis semua niy . . cuma disini sahajalah tempat saya mengadu domba segala perasaan yg ada . Inilah kisah saya . .
 



Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)