Tuesday, July 5, 2011

saya dapat Adek BARU ^^


hello kawankawan ! ^^
saya nak kenalkan ini my new liltle bro Eyzad !
pengenalan saya antara adek saya di FACEBOOK a.k.a MUKA BUKU . .
huhu . .mula mula memanglah kawan . .
then after tahu umur dye muda setahun dari saya iaitu sweet16teen (alahai . . mudakan ? )
pada mulanya , saya egadkan dye sebaya dgn saya . .
tapi BUKAN rupanya . .
then dye pula meminta saya menjadi akak angkat dye . .
dengan sikap terbuka saya , saya menerimanya dengan hati yg terbuka ! ^^
adek niyy seorang yg baik , thanks sangat sangat becoz selalu mengambil berat about akak . .
akak akan dgr cakap and nasihat adek . .
adek tak kasih akak couple dgn sesiapa kan ? coz adek tanak akak terluka disebabkan lelaki kan ?
aww aww ! so sweets ! thanks aww dek !
akak pun sekarang da malas nak fikir pasal couple2 niy . 
fedup cudah lahh . .
thanks aww adek pasal semuanya . .
akak sayangs adek !



hey adek !
come too our new life liltle bro . .
adek lahh satu satunya adek kesayangan yg akak adee !
sayangs adek sangat sangat !
dont ever leave sis okay . .
i need you to be my liltle bro . .
iloveyousomuchx !


Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)