Monday, June 27, 2011

sedih utk meninggalkan KEM PERMATA HATI ! :( <------

Hello kawakawan ! ^^
terlebih dahulu , fyra da lama ta update blog ini . .
rindu sangats sangats meyh !
sorry because da lama tak update blog ini diatas sebab sebab tertentu .
*ehy ? ape da saya mengarot niy ? haha .  :D


 3hari yg lepas , aitu bersamaan 24 JUN 2011 ,
hari yg sangat menyeronokkan diri saya ! ^^
sebenarnya pada tarikh tersebut , saya pergi KEM PERMATA HATI 
anjuran sekolah saya .

pada mulanya perasaan saya mengatakan jangan pergi . .
sebab sebabnya saya tak ade kawan  . . huhu .
tapi saya tekad untuk pergi ke sana . .

apabila saya sampai disana ,
tanggapan mula mula saya adalah kem itu macam penjara ! HAHA .
sebabnya penjaga kitaorg bad masa itu , garang sangat ! menakutkan kami semua !
tpy rupanya itu bukannya fc kem kami . .
fc kem kami belum sampai lagi time too . .
syukurlahh kalau mcm too . .


(bersambung )





Thanks for reading! ♥

No comments:

Sila click disini okay :)